
Het Drentse Hurry-Up meldt het aanblijven van twee opbouwers: Bernie Vermeer (foto) en Miguel Wunderink.
Vermeer gaat op voor zijn zevende seizoen in Zwartemeer, waar de hij inmiddels aanvoerder is. De 29-jarige opbouwer kwam in 2020 over van Quintus.
Ook Wunderink laat zich na de zomer in De Eendracht zien. Een jaar geleden maakte de overstap van eredivisionist DFS Arnhem.
Wunderink ontbreekt tijdens het tweeluik van Hurry-Up met Aalsmeer om een plek in de finale om de landstitel. De Arnhemmer raakte vorige maand in de bekerfinale geblesseerd aan zijn enkel.
De ploeg van Sven Hemmes treft de titelhouder uit Noord-Holland op 23 en 25 mei. De andere halve finale om de schaal gaat volgend weekend tussen Bevo en Volendam.
Foto: FotoReza









