
Koning Willem-Alexander is woensdagavond aanwezig bij de kwartfinale van het WK tussen Nederland en Hongarije. Dat maakt de Rijksvoorlichtingsdienst bekend.
Advertentie
De koning zal voorafgaand aan de wedstrijd in Ahoy in gesprek gaan met verschillende betrokkenen bij het wereldkampioenschap. Het gaat onder meer om stafleden die zich bezighouden met het sociale programma rondom het eindtoernooi.
In dat programma staan activiteiten centraal die kinderen in beweging moeten brengen en de handbalsport breder op de kaart zetten.
Oranje neemt het in de kwartfinale van het WK op tegen Hongarije. De wedstrijd begint woensdagavond om 18:00 uur en is op Viaplay TV te zien.
Foto: Henk Seppen
Advertentie









